1) Zakon Rycerski przyjmie chętnych rycerzy - nowych po przejściu zaprzysiężenia.
2) Zakon Kapłański przyjmie kapłanów z powołaniem (medyków).
3) Gildia Magów przyjmie magów - pod warunkiem, że przejdą (przeżyją) "test wieży" (tak rozpoczynamy przygodę nowego adepta)
4) Sklepikarzy (z własnymi sklepami) np. oberżystów (do prowadzenia lokalu), sklep zielarski, sklep alchemiczny (lub stragany na targu) i inne
5) Bóg śmierci Chemosh tez prowadzi osobliwy nabór na mrocznych kapłanów tzw. akolitów... w tym celu należy się udać w okolicę cmentarzów późną nocą
Dołączanie do istniejących lokali po umówieniu się z osobą prowadzącą lokal.
WAŻNE! - rasa NOCNYCH ELFÓW jest zarezerwowana dla administracji i nie ma możliwości tworzenia takich postaci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach